Školení PPC reklamy - začátečníci

PPC reklama se dávno stala povinnou výbavou online marketingu všech malých i velkých firem. Umožňuje nabídnout své služby nebo produkty lidem přesně v době když tyto hledají. Právě unikátní možnost zacílení dělá z PPC jednu z nejefektivnějších metod online propagace. My vás naučíme jak se jí zhostit a vytěžit z ní maximum.

Nejbližší termíny:

Začíná Kurz Učebna

Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny.

Popis kurzu

Komu je kurz určen, doporučené vstupní znalosti

Kurz je určen marketérům nebo majitelům firmy, kteří se chtějí aktivně pustit do propagace svých produktů nebo služeb. 

Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.


Cíl kurzu a předpokládané znalosti

Školení nepředpokládá žádné znalosti a je ideálním vstupním školení do světa online marketingu. Ukážeme si propagaci ve vyhledávačích ve formě textové reklamy a navážeme bannerovou reklamou v obsahové síti. Na konci školení budete schopni si postavit vlastní reklamní kampaně a umět je optimalizovat s ohledem na přínos a chování účastníků na webu.


Náplň kurzu

Kurz je založen na praktických příkladech a je možné vycházet přímo z reálií účastníků. Formou workshopu se tak přeneseme od teoretických pojmů k reálné praxi a tvorbě vlastních kampaní. Všechny postupy a metody je možné si ihned zkoušet ve vlastním reklamním účtu. Hlavní náplň kurzu:

Základní informace o PPC

  • základní terminologie a možné formy propagace
  • možnosti cílení PPC reklamy
  • silné a slabé stránky PPC reklamy
  • návrh struktury reklamního účtu


PPC reklama ve vyhledávání

  • návrh klíčových a vylučujících slov 
  • návrh textových reklam 
  • určení optimální ceny prokliku
  • rozložení reklam do sestav a skupin
  • tipy pro psaní textových reklam
  • optimalizace rozšíření textových reklam
  • základy práce v systému Seznam SKLIK a Google AdWords


PPC reklama v obsahu

  • princip a vhodná témata pro obsahové kampaně
  • tipy pro tvorbu bannerů
  • optimalizace bannerové reklamy
  • cílení obsahových reklam


Optimalizace a vyhodnocování reklamy

  • kopírování reklam mezi systémy AdWords s Sklik
  • kvalitativní ukazatele reklamy
  • vyhodnocení chování placené návštěvnosti na webu
  • optimalizace PPC reklamy

a mnoho dalších, souvisejících,  témat, včetně odpovědí na vaše dotazy.


Bonus pro účastníky školení

Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní návody a informace pro optimální návrh PPC kampaní. Díky tomu si můžete kdykoliv osvěžit nabité znalosti a uplatnit je pro optimalizaci PPC kampaní. Součástí brožury jsou i odkazy na vhodné zdroje dalších informací o PPC reklamě a zdroje popisující další typová řešení pro obvyklé činnosti.

Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení postaveno na ukázkách práce, mnoho otázek se vyrojí až při denním používání. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.

Lektor

Osvědčení o rekvalifikaci

Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:

  • Podporu po ukončení kurzu
  • Přístup do uzavřené Facebook skupiny
  • Slevu na další školení
Certifikát ze školení

Lokalita, místo školení

Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:

  • Metro: metro Můstek (A, B), pár minut od Muzeum (C) a Náměstí Republiky (B)
  • Tramvaje: zastávky Václavské náměstí (3, 5, 6, 9, 14, 23), Národní třída (1, 2, 9, 18, 22) nebo Náměstí Republiky (6, 8, 15, 26)
  • Autobus: autobusové nádraží Praha Florenc je 2 stanice metrem
  • Vlak: 5 minut od Hlavního nebo Masarykova nádraží
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.

Termíny kurzu

Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny. Nicméně na kurz se lze nezávisle přihlásit a my vás kontaktujeme, jakmile budeme znát nejbližší termín konání. Kurz je stále dostupný jako firemní školení.

Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!

Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.