Google Analytics I – základy webové analytiky

Měření výkonu webu a eshopu je klíčem k dobrým rozhodnutím. Naučíme vás základy webové analytiky s využitím nástroje Google Analytics. Naučíte se jak měřit návštěvnost, porozumět chování návštěvníků na webu a získat data pro svá rozhodnutí. Navíc si ukážeme jak měřit a vyhodnocovat peníze investované do reklamy.

Nejbližší termíny:

Začíná Kurz Učebna

Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny.

Popis kurzu

Komu je kurz určen, doporučené vstupní znalosti

Školení je určeno marketérům, vývojářům, ale i manažerům a majitelům firem. Je ideální pro základní přehled aktuálních možnosti měření webu a vyhodnocení návštěvnosti. 

Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.


Cíl školení

Školení nemá žádné předpokládané znalosti a je ideálním vstupním kamenem znalostí pro webovou analytiku, měření návštěvnosti stránek. Naučí vás jak porozumět chování návštěvníků na webu nebo jaký obsah webu nejlépe plní svůj účel. Z pokročilých témat se věnujeme měření cílů nebo možnostem vyhodnocování investic do reklamy. 


Samostatnou kapitolou je reporting a vytváření uživatelských reportů, které oceníte ať už data zpracováváte v dalších aplikacích, typicky MS Excel nebo se opakovaně vracíte k vybraným závislostem a metrikám.


Náplň kurzu

Kurz je pojat jako pracovní a celý probíhá na živých datech a prací s aplikací. Pokud posluchači chtějí, je možné kurz a ukázky provádět přímo na jejich datech. Jako hlavní témata si ukážeme:


Základy práce s Google Analytics:

  • základní terminologii měření návštěvnosti
  • jak správně instalovat, zabezpečit a ochránit měřená data v Google Analytics
  • základy práce v aplikací Google Analytics

Statistiky návštěvnosti

  • kolik návštěvníků na stránky přišlo
  • jak dlouho zůstali a kolik stránek si prošli
  • jak popsat typického návštěvníka stránek
  • z jakých zemí či měst byli
  • jaké mají zájmy, pohlaví nebo věk

Statistiky zdrojů návštěvnosti

  • z jakých zdrojů k vám proudí návštěvníci a jak se na webu chovají
  • které stránky na váš web odkazují a co se tam o vás píše
  • jak si vedou placené a neplacené zdroje návštěvnosti
  • jaká klíčová slova jsou zdrojem prokliků na váš web

Statistiky obsahu stránek

  • které stránky jsou nejčtenější
  • které stránky lákají nejvíce návštěvníků
  • které stránky návštěvníky nezajímají nebo se nepodílí na plnění cílů
  • které stránky návštěvníci nejčastěji opouští

Další informace

  • jak nastavit cíle a měření jejich plnění
  • vytvoření vlastního reportu s pravidelným zasíláním na email
  • export dat z Google Analytics do MS Excel a dalších aplikací

a mnoho dalších témat a odpovědí na vaše dotazy.


Bonus pro účastníky kurzu

Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní informace jak Google Analytics správně nainstalovat a srozumitelný přehled klíčových statistik. Díky tomu bude snadné si kdykoliv vědomosti osvěžit a vrátit se k práci s Google Analytics později. Součástí brožury jsou i odkazy na nejlepší zdroje informací o Google Analytics pro další rozvoj znalostí nebo řešení typových požadavků.

Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení postaveno na ukázkách práce s Google Analytics, mnoho otázek se vyrojí až při denním používání. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.

Lektor

Certifikát

Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:

  • Podporu po ukončení kurzu
  • Přístup do uzavřené Facebook skupiny
  • Slevu na další školení
Certifikát ze školení

Lokalita, místo školení

Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:

  • Metro: metro Můstek (A, B), pár minut od Muzeum (C) a Náměstí Republiky (B)
  • Tramvaje: zastávky Václavské náměstí (3, 5, 6, 9, 14, 23), Národní třída (1, 2, 9, 18, 22) nebo Náměstí Republiky (6, 8, 15, 26)
  • Autobus: autobusové nádraží Praha Florenc je 2 stanice metrem
  • Vlak: 5 minut od Hlavního nebo Masarykova nádraží
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.

Termíny kurzu

Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny. Nicméně na kurz se lze nezávisle přihlásit a my vás kontaktujeme, jakmile budeme znát nejbližší termín konání. Kurz je stále dostupný jako firemní školení.

Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!

Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.