Nástroje online marketingu
Kvalitní online marketing vyžaduje zpracování obrovského množství dat. Některé jsou výstupem některých nástrojů jiné je naopak nějakým nástrojem zpracovat. Ukážeme vám jak si práci ulehčit a zefektivnit.
Začíná | Učebna | |
---|---|---|
Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny. |
Popis kurzu
KOMU JE KURZ URČEN, DOPORUČENÉ VSTUPNÍ ZNALOSTI
Školení je primárně určeno marketérům a správcům stránek. Je ideální pro ucelený přehled možností datové analytiky spojené s častými úkoly a dotazy na online marketing až po klíčové údaje pro obchod.
Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti, pouze si připravte své otázky a problémy.
CÍL ŠKOLENÍ
Cílem školení je ukázat jak si výrazně zjednodušit velké i rutinní úkony spjaté s efektivní a kvalitní prací na online marketingu. Typicky se podíváme jak efektivně se poprat s analýzou klíčových slov, monitoringem konkurence, stahováním informací z cizích stránek, zpracováním dat ze zbožových vyhledávačů, nebo automatický reporting do vytvořených šablon.
Přestože se jedná o velká témata a úkoly, ukážeme si jak jich dosáhnout pomocí běžných aplikací nebo zdarma dostupných nástrojů.
NÁPLŇ KURZU
Kurz je pojat jako pracovní a celý probíhá na živých datech. Reálie a obory pro příklady si volí sami účastníci kurzu, aby přesah do praxe byl maximální, případně lze příklady konstruovat přímo na datech a účtech posluchačů
Analýza klíčových slov
- získávání klíčových slov
- efektivní segmentace slov
- hledání závislostí podle skupin slov
- další možnosti využití analýzy klíčových slov
Analýza návštěvnosti
- odkud a kudy plynou zákazníci
- měření a vyhodnocení cílů
- měření událostí, stažených souborů apod.
- měření prokliků mimo web
- heatmapy a kontrola užití stránek
Technický audit webu
- indexace a odhalování problémů
- mikroformáty
- strojová kontrola webu
- optimalizace načítání stránek
- odhalení chybných nebo nefunkčních stránek
Cizí weby / konkurence
- monitoring pozic ve vyhledávačích
- hromadné stahování dat z cizích stránek
- monitoring změn na cizím webu
- sledování cen konkurence
- zjištění instalovaných měření a značek v cizím webu
Reporting
- export dat z Google Analytics (GA)
- napojení a přenos dat z GA do MS Excelu / Google Tabulek
- vytváření reportů v Google Analytics
Krom vybraných témat se podíváme na tyto nástroje:
Google Analytics, Microsoft Excel / Google Tabulky, Semor, Google Tag Manager, Analytics Query Explorer, OpenRefine, MYX, Search Console, SEOTools, PageSpeed Insights, Ahrefs, Screaming frog, Pingdom Website Speed Test, Sklik a AdWords, Marketing miner a další...
BONUS PRO ÚČASTNÍKY KURZU
Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní informace pro řešení typových problémů. Díky tomu bude snadné si kdykoliv vědomosti osvěžit a navázat na získané znalosti.
Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení pojato prakticky, mnoho otázek se vyrojí až v praktickém užití. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.
Po dobu online výuky účastníci kurzu dostanou vše, co lze zaslat emailem.
Pro všechny účastníky kurzu máme ZDARMA, po určitou dobu, archiv nahrávek celého kurzu.
Lektor
Certifikát o absolvování
Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:
- Podporu po ukončení kurzu
- Přístup do uzavřené Facebook skupiny
- Slevu na další školení

Lokalita, místo školení
Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.Termíny kurzu
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny. Nicméně na kurz se lze nezávisle přihlásit a my vás kontaktujeme, jakmile budeme znát nejbližší termín konání. Kurz je stále dostupný jako firemní školení.
Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!
Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.