Nástroje online marketingu

Kvalitní online marketing vyžaduje zpracování obrovského množství dat. Některé jsou výstupem některých nástrojů jiné je naopak nějakým nástrojem zpracovat. Ukážeme vám jak si práci ulehčit a zefektivnit.

Nejbližší termíny:

Začíná Kurz Učebna

Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny.

Popis kurzu

KOMU JE KURZ URČEN, DOPORUČENÉ VSTUPNÍ ZNALOSTI

Školení je primárně určeno marketérům a správcům stránek. Je ideální pro ucelený přehled možností datové analytiky spojené s častými úkoly a dotazy na online marketing až po klíčové údaje pro obchod.

Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti, pouze si připravte své otázky a problémy.


CÍL ŠKOLENÍ

Cílem školení je ukázat jak si výrazně zjednodušit velké i rutinní úkony spjaté s efektivní a kvalitní prací na online marketingu. Typicky se podíváme jak efektivně se poprat s analýzou klíčových slov, monitoringem konkurence, stahováním informací z cizích stránek, zpracováním dat ze zbožových vyhledávačů, nebo automatický reporting do vytvořených šablon.

Přestože se jedná o velká témata a úkoly, ukážeme si jak jich dosáhnout pomocí běžných aplikací nebo zdarma dostupných nástrojů.


NÁPLŇ KURZU

Kurz je pojat jako pracovní a celý probíhá na živých datech. Reálie a obory pro příklady si volí sami účastníci kurzu, aby přesah do praxe byl maximální, případně lze příklady konstruovat přímo na datech a účtech posluchačů


Analýza klíčových slov

  • získávání klíčových slov
  • efektivní segmentace slov
  • hledání závislostí podle skupin slov
  • další možnosti využití analýzy klíčových slov

Analýza návštěvnosti

  • odkud a kudy plynou zákazníci
  • měření a vyhodnocení cílů
  • měření událostí, stažených souborů apod.
  • měření prokliků mimo web
  • heatmapy a kontrola užití stránek

Technický audit webu

  • indexace a odhalování problémů
  • mikroformáty
  • strojová kontrola webu
  • optimalizace načítání stránek
  • odhalení chybných nebo nefunkčních stránek

Cizí weby / konkurence

  • monitoring pozic ve vyhledávačích
  • hromadné stahování dat z cizích stránek
  • monitoring změn na cizím webu
  • sledování cen konkurence
  • zjištění instalovaných měření a značek v cizím webu

Reporting

  • export dat z Google Analytics (GA)
  • napojení a přenos dat z GA do MS Excelu / Google Tabulek
  • vytváření reportů v Google Analytics


Krom vybraných témat se podíváme na tyto nástroje:

Google Analytics, Microsoft Excel / Google Tabulky, Semor, Google Tag Manager, Analytics Query Explorer, OpenRefine, MYX, Search Console, SEOTools, PageSpeed Insights, Ahrefs, Screaming frog, Pingdom Website Speed Test, Sklik a AdWords, Marketing miner a další...


BONUS PRO ÚČASTNÍKY KURZU

Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní informace pro řešení typových problémů. Díky tomu bude snadné si kdykoliv vědomosti osvěžit a navázat na získané znalosti. 

Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení pojato prakticky, mnoho otázek se vyrojí až v praktickém užití. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.

Lektor

Osvědčení o rekvalifikaci

Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:

  • Podporu po ukončení kurzu
  • Přístup do uzavřené Facebook skupiny
  • Slevu na další školení
Certifikát ze školení

Lokalita, místo školení

Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:

  • Metro: metro Můstek (A, B), pár minut od Muzeum (C) a Náměstí Republiky (B)
  • Tramvaje: zastávky Václavské náměstí (3, 5, 6, 9, 14, 23), Národní třída (1, 2, 9, 18, 22) nebo Náměstí Republiky (6, 8, 15, 26)
  • Autobus: autobusové nádraží Praha Florenc je 2 stanice metrem
  • Vlak: 5 minut od Hlavního nebo Masarykova nádraží
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.

Termíny kurzu

Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny. Nicméně na kurz se lze nezávisle přihlásit a my vás kontaktujeme, jakmile budeme znát nejbližší termín konání. Kurz je stále dostupný jako firemní školení.

Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!

Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.