Google Tag Manager - prakticky

Google Tag Manager je správcem značek měření, který dává velkou moc do rukou marketérům a správcům stránek. Bez nutnosti znalosti programování jsou schopni si sami nastavit mnohá pokročilá měření a získat tak data o webu která běžně v Google Analytics nenaleznou. Na kurzu si ukážeme jak přesně postupovat a nasadit nejběžnější formy měření stejně jako měřit různé událostí, které mohou na webu nebo eshop nastat.

Forma studia

prezenčně

  • klasická výuka v učebně
  • tištěné materiály
  • občerstvení

online

  • online - živé vysílání
  • PDF materiály
  • pohodlí domova

záznam

  • okamžitý přístup
  • PDF materiály a nahrávky
  • vlastní tempo studia

detailní popis forem studia

Popis kurzu

KOMU JE WORKSHOP URČEN, DOPORUČENÉ VSTUPNÍ ZNALOSTI

Nejlépe se na workshopu budou cítit márketéři, správci webů i majitelé stránek či eshopů. Nejsou vyžadovány žádné předchozí znalosti, nicméně je výhodné mít alespoň rámcovou představu o měřeních dostupná v Google Analytics a datech která byste rádi měřili. 

Pro absolvování workshopu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.


Cíl workshopu

Cílem workshopu je naučit se využívat Google Tag Manager prakticky pro získávání pokročilých informací o chování návštěvníků na webu či eshopu. Nepředpokládá žádné vstupní znalosti, ale je výhodné mít základní představu o Google Analytics. 


Náplň workshopu

Kurz je prakticky zaměřen. Veškeré probíraná témata jsou demonstrována naživo nebo jako ukázky z praxe. Pro demonstraci měření využijeme i weby účastníků a tak přímo na kurzu se naučíte přesné kroky jak pokračovat právě ve vašem případě a dostanete konkrétní doporučení.

Rámcově se kurz dotýká hlavně témat:

  • základní témata a pojmy spojená s měřením
  • výhody a nevýhody měření pomocí GTM
  • jak správně instalovat a používat GTM měření
  • jak a proč řešit správu přístupů k měření
  • jak v GTM přidávat a odebírat jednotlivá měření
  • jak testovat nastavená měření a hledat případné chyby
  • jak správně publikovat změny měření
  • jak používat datovou vrstvu a získat z ní informace
  • jak měřit události a přenést informace do Google Analytics
  • jak konkrétně měřit kliknutí do menu, tlačítek, formulářů, retargeting apod.
  • jak sloučit měření více webů do jediného kontejneru


Bonus pro účastníky workshopu

Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní nastavení s detailním nastavením pro vybraná typová měření. Díky tomu bude snadné si kdykoliv vědomosti osvěžit a správně nastavit konkrétní měření. Součástí brožury jsou i odkazy na nejlepší zdroje informací s GTM spojených pro další studium či vyhledání návodu jak řešit typové situace.

Součástí školení je i následná podpora emailem (typicky 14 dní). Přestože je workshop postaven na ukázkách práce s GTM, mnoho otázek se vyrojí až při aktivním používání. Rád vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.


Účastníci kurzu distanční formou (online, dálkově offline), obdrží veškeré podklady ke kurzu v elektronické podobě. V případě bonusů, jen to, co lze poslat elektronicky.

Lektor

Certifikát o absolvování

Absolvováním kurzu automaticky získáte certifikát a další bonusy:

  • Podporu po ukončení kurzu
  • Přístup do uzavřené Facebook skupiny
  • Slevu na další školení
Certifikát ze školení

Lokalita, místo školení

Všechny učebny jsou nové a umístěny v centru Prahy. Najdete je na adrese: Rytířská 399/24, Praha 1 (u Stavovského divadla). Dobře se k nám dostanete:

  • Metro: metro Můstek (A, B), pár minut od Muzeum (C) a Náměstí Republiky (B)
  • Tramvaje: zastávky Václavské náměstí (3, 5, 6, 9, 14, 25), Národní třída (1, 2, 9, 18, 22, 23, 25) nebo Náměstí Republiky (6, 8, 15, 26)
  • Autobus: autobusové nádraží Praha Florenc je 2 stanice metrem
  • Vlak: 5 minut od Hlavního nebo Masarykova nádraží
Naše učebny a zázemí si můžete prohlédnout na stránce O nás.
Mapa sídla VVkurzy

Tento kurz nabízíme i jako firemní kurz!

Zavolejte nebo napište a dohodneme individuální termín.